Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Ia Hornesjö - 9 januari 2013 16:00

Idag har vi haft besök av Ross och Charlie som är halvsyskon till mina valpar, de har samma pappa, alltså snýgga Rebus. Både Carola och Pia gillade mina ungar jättemycket och de kelade med dem hela tiden, jag gjorde ju tappra försök att få dem att bry sig om mig också, men jag förstår  ju att det mer intressant med de små. Men Carola klappade mig och sa att jag var jättesöt så det kändes bra. Matte tog lite bilder när Pia och Carola höll på min mina småttinar.

Här är det Viola som får en extra puss

 

Vicki har lagt sig på rygg och myser i Pias knä

   

Vicky, Viola, Valle och Viktor har krypit upp i knät och ville inte alls att Pia skulle ställa sig upp.

   

Viktor passade på att lägga sig till rätta innan de andra också kom upp i Carolas knä.

 

När Pia och Carola hade slutat att kela med mina ungar så blev de så trötta och somnade alla i en stor hög.

Jag har haft en bra dag och det är ju alltid kul med besök.

Nellie



Av Ia Hornesjö - 9 januari 2013 09:08

Idag fick mina ungar varsin ny dummis som matte hade sytt på morgonen. De blev jätteglada, de har lekt med dem, de har intresserat sig precis som småbarn för den svarta flarpen, valparna drog ihop dem i en hög och sedan somnade de alla på dessa, säkert varma och goa.

Detta blir allt för idag för sedan får vi besök av mina valpars halvsyskon. Får väl se om jag gillar dessa eller om tycker att de ska gå härifrån.

Vi höres

Nellie

Presentation


Här kommer ni att få följa vår resa från parning tills alla valpar har hittat sina egna hem.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards