Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Ia Hornesjö - 5 januari 2013 13:16

Idag fyller mina ungar fyra veckor, tiden har gått jättefort och de växer och frodas bra. Fortfarande så är min mat bäst, men de får också torrfoder tre gånger om dagen, så nu blir det att den som är mest vid den maten ökar mer i vikt och just nu är det Viola som verkligen gillar torrfoder, faktiskt mer än min mjölk. Jag har haft lite ont i mina tuttar ett par dagar, men nu har det gått över och det är mjuka och fina igen säger matte.

Idag var det dax för vägning igen och det fungerar fortfarande bra att sätta mina ungar i vågskålen. Sedan skulle matte ta bilder på dem och fast hon har flera kameror så gillar hon sin Nikon bäst, men just idag så ville den inte hänga med, men det blev lite bilder i alla fall, egentligen var dessa bilder mest intriktade på att sitta på mattes hemsida, men klart att vi ska visa dem här också. Så nu kommer det en bild på varje unge.

 

       

Nej nu ska jag försöka få matte att slita sig från både dator och TV ett tag, för jag är faktiskt hungrig.

Vi höres snart igen

Nellie




Presentation


Här kommer ni att få följa vår resa från parning tills alla valpar har hittat sina egna hem.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards