Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Ia Hornesjö - 1 januari 2013 16:39

Första dagen på år 2013 har varit rätt lik dagen igår, kanske har de inte smällt så mycket, men nog finns det de som fortfarande har raketer kvar och man kan aldrig vara säker på att det inte smäller. Nu spelar det ju inte så stor roll, jag är inte skotträdd och mina ungar är för små för att reagera.Idag har matte skurat vår valpkoja så snart ska den in i hagen, valparna brukar gilla denna så det ska bli kul att se vad mina ungar kommer att säga.Idag tog matte och husse ner mina ungar till köket direkt på morgonen efter att matte hade skurat köksgolvet.

Puss och kram


       

Viktoria har hittat en nalle att bita i

 

Viktor gillade denna

 

Rolig grej att bita i tyckte Viola

   

Söta Viktor har lagt sig att sova 

               

De hade bestämt sig för att vara hemma hela dagen och då tycker matte att det är skönt att slippa springa i trappan.Jag har inte så mycket mer att berätta idag men matte har tagit lite bilder i alla fall så lite uppdatering från ungarna blev det i alla fall.

Nu ikväll har mina valpar fått vara med matte och husse i vardagsrummet framför TV:n, men bara en och en har de haft i sin famn och gullat lite extra med var och en.

Vi höres snart igen

Nellie


Presentation


Här kommer ni att få följa vår resa från parning tills alla valpar har hittat sina egna hem.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards