Alla inlägg den 28 december 2012

Av Ia Hornesjö - 28 december 2012 09:25

Igår så var det dax för mina kompisar att få träffa valparna. De har ju hela tiden vetat att jag har haft dem här uppe och mormor Lycka har hela tiden försökt att ta sig upp, men jag har sagt till henne att hon får vänta tills jag säger att det är okej.  Nu vet jag inte om jag tyckte att det var så där jätteokej igår, men de fick lukta och snusa på mina ungar när husse höll dem i famnen, men nere på golvet då var det bara mina och då fick de hålla sig på avstånd. Matte och husse blev faktiskt förvåndade att jag kunde morra åt dem när de blev för närgångna, men jag har min instinkt och så länge jag tycker att de är för små att vara med de andra, så kommer jag att säga till. Nu har de inte helt flyttat ner utan de kommer att vara där under dagarna när matte och husse befinner sig på bottenplan, annars är de i sin låda någon vecka till. Men så här gick det till i alla fall  när de fick flytta ner några timmar igår.

I morgon blir de tre veckor och då kommer det nya bilder och vikter på mina ungar, fast de hamnar som vanligt på mattes hemsida under valpar/valplådan.

Ha en bra dag

Nellie

Presentation


Här kommer ni att få följa vår resa från parning tills alla valpar har hittat sina egna hem.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards