Alla inlägg den 24 december 2012

Av Ia Hornesjö - 24 december 2012 13:35

I år blir det första gången som mina småttingar får fira julafton, ja fira och fira är väl mycket sagt. Men de var i alla fall full rulle i lådan i morse, alla jagade mig och jag ville helst fly för det gjorde så ont i mina tuttar som var stenhårda, men matte förstod vad det var för fel så hon tog först upp mig i sin säng och masserade mina tuttar så de blev lite mjukare i alla fall, sen kommenderade hon mig tillbaka till lådan för att mina ungar skulle få suga sig mätta, men fy vad det var jobbigt, men matte gav sig inte och hon klappade mig och sa att det var för min skull hon tvingade mig. Ja, jag får väl lyssna och tro att det är sant det som matte säger.

               

När ungarna hade ätit så flydde jag lådan medan matte la i ett nytt torr och fint lakan till mina små. Sedan så tog matte upp ungarna och tog nya kort på dem, hon sa att hon ville göra det både min fästman Rebus skull och även ´för de som har tingat en valp ur kullen.


De blev jättefina tyckte matte och jag håller med, så nu får vi visa fotona och jag får önska alla mina hundvänner en riktigt fin och trevlig julafton.


Nellie




Presentation


Här kommer ni att få följa vår resa från parning tills alla valpar har hittat sina egna hem.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards